- Moda damska(11217)
- Bielizna damska(3892)
- Dodatki do ubrań(521)
202,29 zł
Cena regularna:
237,99 zł
237,14 zł
Cena regularna:
278,99 zł
214,19 zł
Cena regularna:
251,99 zł
223,54 zł
Cena regularna:
262,99 zł
285,59 zł
Cena regularna:
335,99 zł
285,59 zł
Cena regularna:
335,99 zł
208,24 zł
Cena regularna:
244,99 zł
285,59 zł
Cena regularna:
335,99 zł
243,09 zł
Cena regularna:
285,99 zł
124,09 zł
Cena regularna:
145,99 zł
148,74 zł
Cena regularna:
174,99 zł
209,94 zł
Cena regularna:
246,99 zł
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 887 181 982.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Powiadom nas drogą elektroniczną na adres email: reklamacje@mtbboutique.pl o składanej reklamacji podając w temacie numer zamówienia wraz z informacją o odstąpieniu od Umowy. W mailu zwrotnym otrzymasz szczegółowe potwierdzenie informacje na jaki adres dokonać zwrotu.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- W przypadku braku informacji o numerze konta (pkt. 1), zwrot środków za reklamowany towar zostanie wysłany niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji przy użyciu metod płatności użytych podczas zakupu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mtbboutique.pl lub telefonicznie: 887 181 982. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Masz prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostawy poprzez wysłanie odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres poczty e-mail reklamacje@mtbboutique.pl
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży prześlemy potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Zwrotowi podlega Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
MTB SMART SERVICES Sp. z o.o.
ul. Chabrowa 5
22-400 Zamość
tel.: 887 181 982
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
- Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru zwrócimy Ci wszystkie należności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Zwrotu należności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty podczas zakupu, chyba, że wybierzesz inny sposób zwrotu.
- Ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba, że uzgodnimy inaczej w korespondencji dotyczącej zwrotu produktu.
- Nie pokrywamy kosztów zwrotów jeżeli dokonasz zwrotu Towaru we własnym zakresie w cenie wyższej, niż sposób dostawy oferowany przez nas.
- Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
- Towary z kategorii bielizna dostarczone w zamkniętym opakowaniu, które zostały otwarte po dostarczeniu nie podlegają zwrotowi i wymianie ze względu na higienę i ochronę zdrowia.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.