Promocje
Sukienka Model S242 Black - Stylove
Sukienka Model S242 Black - Stylove

199,74 zł

Cena regularna: 234,99 zł

Najniższa cena: 234,99 zł
Czapka Damska Model Serena Black - Kamea
Czapka Damska Model Serena Black - Kamea

119,84 zł

Cena regularna: 140,99 zł

Najniższa cena: 140,99 zł
Spodnie Dresowe Model M779 Blue - Figl
Spodnie Dresowe Model M779 Blue - Figl

132,59 zł

Cena regularna: 155,99 zł

Najniższa cena: 155,99 zł
Czapka Damska Model Wika Dark Beige - Kamea
Czapka Damska Model Wika Dark Beige - Kamea

119,84 zł

Cena regularna: 140,99 zł

Najniższa cena: 140,99 zł
Koszula Damska Model A425 Powder Pink - awama
Koszula Damska Model A425 Powder Pink - awama

177,64 zł

Cena regularna: 208,99 zł

Najniższa cena: 208,99 zł
Sukienka Model L080 Black - Lenitif
Sukienka Model L080 Black - Lenitif

202,29 zł

Cena regularna: 237,99 zł

Najniższa cena: 237,99 zł
Bluzka Model Leonie BEJ BLU0167 Light Beige - Roco Fashion
Bluzka Model Leonie BEJ BLU0167 Light Beige - Roco Fashion

128,34 zł

Cena regularna: 150,99 zł

Najniższa cena: 150,99 zł
Sukienka Model S230 Navy - Stylove
Sukienka Model S230 Navy - Stylove

290,69 zł

Cena regularna: 341,99 zł

Najniższa cena: 341,99 zł
Bluza Damska Model A412 Pink - awama
Bluza Damska Model A412 Pink - awama

164,04 zł

Cena regularna: 192,99 zł

Najniższa cena: 192,99 zł
Sukienka Model L086 Pink - Lenitif
Sukienka Model L086 Pink - Lenitif

215,89 zł

Cena regularna: 253,99 zł

Najniższa cena: 253,99 zł
Sukienka Model A427 Black - awama
Sukienka Model A427 Black - awama

177,64 zł

Cena regularna: 208,99 zł

Najniższa cena: 208,99 zł
Bluzka Damska Model A417 Black - awama
Bluzka Damska Model A417 Black - awama

124,94 zł

Cena regularna: 146,99 zł

Najniższa cena: 146,99 zł
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 887 181 982.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Powiadom nas drogą elektroniczną na adres email: reklamacje@mtbboutique.pl o składanej reklamacji podając w temacie numer zamówienia wraz z informacją o odstąpieniu od Umowy. W mailu zwrotnym otrzymasz szczegółowe potwierdzenie informacje na jaki adres dokonać zwrotu.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  6. W przypadku braku informacji o numerze konta (pkt. 1), zwrot środków za reklamowany towar zostanie wysłany niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji przy użyciu metod płatności użytych podczas zakupu. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mtbboutique.pl lub telefonicznie: 887 181 982. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Masz prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty dostawy poprzez wysłanie odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres poczty e-mail reklamacje@mtbboutique.pl
  2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży prześlemy potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  3. Zwrotowi podlega Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

    MTB SMART SERVICES Sp. z o.o.

    ul. Chabrowa 5

    22-400 Zamość

    tel.: 887 181 982

  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
  6. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru zwrócimy Ci wszystkie należności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Zwrotu należności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty podczas zakupu, chyba, że wybierzesz inny sposób zwrotu.
  7. Ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba, że uzgodnimy inaczej w korespondencji dotyczącej zwrotu produktu.
  8. Nie pokrywamy kosztów zwrotów jeżeli dokonasz zwrotu Towaru we własnym zakresie w cenie wyższej, niż sposób dostawy oferowany przez nas.
  9. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
  10. Towary z kategorii bielizna dostarczone w zamkniętym opakowaniu, które zostały otwarte po dostarczeniu nie podlegają zwrotowi i wymianie ze względu na higienę i ochronę zdrowia.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
MTB SMART SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Profil firmy w serwisie Rzetelna Firma
Sklep internetowy Shoper.pl