REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału
w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów MTB Boutique | Sklep Internetowy z Tanią i Modną Odzieżą Damską. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku
z zakupem produktów. - Program realizowany jest od dnia 01.12.2022 r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.
- Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
- Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: sklep@mtbboutique.pl
- 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Uczestnik – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, niezależnie od formy tej działalności, mający siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający konto w sklepie internetowym pod adresem www.mtbboutique.pl.
- Organizator – MTB SMART SERVICES Sp. z o.o.. z siedzibą przy ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000990079, NIP: 9462720199, REGON:522971840, adres elektroniczny: sklep@mtbboutique.pl (dalej: „Organizator”).
- Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.
- Sklep Internetowy (Sklep)– strony internetowe, za pośrednictwem których Klient może w szczególności składać Zamówienia.
- 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zakupów Produktów w Sklepie Internetowym.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
- 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
1) W programie mogą brać udział wyłącznie zarejestrowani Użytkownicy Sklepu Internetowego.
1) za każdy pełny 1 zł wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 Punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w panelu Sklepu Internetowego sprawdzić ilość uzyskanych Punktów oraz uzyskać informację o przyznanym progu rabatowym.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Sklep Internetowy Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
- Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.
- 5. Nagrody
- Uczestnikowi za zakupy w Sklepie Internetowym zostają przyznane punkty, które po zebraniu ich określonej liczby zostają automatycznie wymienione na kupony rabatowe.
- Kupony rabatowe przyznawane są zgodnie poniższymi wartościami:
Zebrane punkty |
Przyznany rabat |
500 |
5% |
1000 |
10% |
1500 |
15% |
2000 |
20% |
- Po zebraniu odpowiedniej liczby Punktów, Uczestnik otrzymuję nagrodę w postaci przyznanych kuponów rabatowych do wykorzystanie na zakup dowolnego produktu.
- Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
- Stan ilości punktów uzyskanych przez Uczestnika jest umniejszany o wartość punktową zrealizowaną przez Uczestnika w Sklepie Internetowym.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania ekwiwalentu pieniężnego za przyznane punkty i progi rabatowe.
- 6. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail sklep@mtbboutique.pl.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z MTB SMART SERVICES Sp. z o.o. obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres administrator@mtbsmartservices.com cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
- Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
- 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@mtbboutique.pl. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- 8. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres e-mailsklep@mtbboutique.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 7 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- 9. Postanowienia końcowe
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.